klart jag bloggar

Okej, jag ljög lite. Tänkte blogga lite nu faktiskt! Över en sak jag är jävligt arg för! Det är att äckelspotify inte funkar på min CP skoldator. Det står typ "spotify har kraschat", "sök nya uppdateringar" och bla bla längst upp varje gång man startar det. Det hände en gång förut med och då installerade jag om allt tills det fungerade. Men nu vart de så igen! Ska jag behöva installera om det igen eller? Vill ju bara lyssna på musik för guds skull! Mitt konto fungerar som det ska, så det är det inget fel på. Men själva spotify vill inte fungera på skoldatorn... På den funkar inte internet heller då man är hemma. D e n  s u g e r ! 

less less less

Och dödstrött. De blir hem till jogge och sova snart. Och skriller imorn på idrotten, roligt! Men inte lika roligt med en tung väska som innehåller skridskor och dator. Och ska jag sova i stan imorn eller ej? Kan nån bestämma åt mig? För jag kan inte. 

Give me that long, nice hair please.
Är som vanligt sjukt less på mitt hår just nu. Kan beskriva det med ett ord: Platt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0