life is hard, you're not

Det känns som att jag rett ut en del frågetecken nu. Skönt. Ikväll väntar pluggning av matte och en rad av tv program som måste ses! Snacka om att jag är en tv nörd... Det är bland annat halv åtta hos mig, sveriges skönaste familjer och bartenderskolan. Great.

Blir så att jag sover i stan imorn. Har en del att kolla efter på stan så det känns skönt att jag blir lite sysselsatt! Måste hitta ett par skor jag gillar, kolla efter en tröja, köpa ögonbrynsfärg och sen en hemlis. Känns som att jag borde skriva upp allt det här, mitt minne är inte det bästa ibland. Okej, jag är ganska bra på att memoera prov och sånt men ibland får jag tänka riktigt djupt för att hjärnan ska gå igång. Den är sjukt seg! haha. Har för mycket att tänka på helt enkelt.

Nu ska jag höra om jogge har ätit klart hos sin familj, så vi kan gå till honom igen. Imorn åker han till Gävle! Alldeles för länge (två dagar). That sucks!! Jag kommer dö. Behöver han för att leva :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0