nationella prov

Trött jag är! Har nationella prov idag i svenska, hoppas det går bra. Men svenska brukar gå rätt bra för mig. Hoppas på det idag med.

Nu längtar jag sjukt mycket till helgen! Vill sova uut! Hatar att kliva upp på morgonen. Idag blir det även en extra jobbig dag. Måste åka tidiga tåget till skolan (är på det nu) och hem med sena tåget, suck! Hade kunnat sova i stan inatt men jag orkade helt enkelt inte packa en väska för det. Ska ha med skridskor imorn på idrotten dessutom, så jag orkade inte ta med allt idag. Vet ni hur skönt det är att komma till skolan med en vanlig väska? Istället för en tung idrottsväska! Som är det värsta jag vet, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0