poppin' bottles in the ice, like a blizzard

Hello my friends!
Just nu går allting bara på som vanligt och det är tråkigt.
Det händer inget kul, inget nytt och inget spännande. Allt bara rullar. Jag går typ omkring och väntar på att det ska bli jullov. Inte för att jag har nått speciellt jag ska göra då men man slipper ju skolan i alla fall!

Nu innan jul måste man göra klart alla sista prov och uppgifter. Såååå jobbigt, det blir alltid så mycket i slutändan. Kan bero på att jag skjuter upp allt... För att få någonting gjort måste jag ha lite tidspress! Och nu slappar jag bara för att det är en vecka kvar tills allt ska vara klart. Kommer bli ett helvete nästa vecka, haha. Troligen svenska prov, matte prov och en rapport ska vara klar. Aja får hoppas att det löser sig ;) Är less bara!

Också var de det här med julklappar! Vad ska jag köpa? Hur ska jag ha råd? Haha. Hatar att vara fattig!


zakynthos 09 skulle inte vara helt fel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0