Så vi fortsätter, fortsätter fortsätta

Är påväg till skolan nu. Mår bättre idag. Kommer fram kl 10 men börjar kl 11. Tråkigt! Aja, verkar bli en lugn dag i alla fall. Skulle ha nått mentorssamtal innan lunch och sedan hoppas jag vi fortsätter med marknadsföringen av skid SM! Orkar inte jobba med något annat... Är så skolless.

Skulle tro att jag får åka hem med sena tåget idag. Men det gör inte så mycket faktiskt. Tror jag ska gå och köpa lite godis på hemmakväll innan jag åker hem. Finns mycket godare godis där än i ånge;) Fredagsmys är det ju ikväll! Verkar inte bli något annat i alla fall:)

Har ingen bild till bloggen heller. Orkaaar inte. Måste ta tag i mitt liv snart, har lagt upp det på hyllan, haha. Måste göra klart allt skoljobb, knäppa lite kort till bloggen, köpa alla julklappar och leta igenom min garderob efter kläder som går att använda. Har kommit till en period nu när alla mina kläder är fula! Jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0