shoppingdag

Hello!
Har haft en fullspäckad dag!
Har inte hunnit blogga någonting.. Dagen började med att jag åkte till Östersund med pälski. Biljetten kostade 110kr dit, svinigt dyrt! Men på hemvägen blev det bara 65kr så det vägde upp. Vi fick dela på en vuxenbiljett tack vare en snäll konduktör!

Hittade inte så mycket i Östersund... Eller rättare sagt jag kan inte shoppa speciellt bra om jag inte vet att jag har MYCKET pengar på kontot. Och nu fanns det inte så mycket pengar där, så... Det blev en tröja och en linne. Linnet kostade 250kr! Dyraste linnet jag nånsin köpt. Men jag gillade det. Det var cheap monday. Den andra tröjan var svart. Ja, jag vet jag köper jämt svart men jag gillar svart och tycker det är snygg, ok? Finns ju en positiv sak med det, och det är att jag har mycket pengar kvar nu!

Imorgon tänkte jag färga håret.

Får hoppas att det blir lite mörkare.

Också tänkte jag visa en bild på hur kort mitt hår blivit...

Ganska mycket kortare! Kanske 10 cm? Men jag gillar det, oftast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0