skoltrött

Oh, vad nära jag var på att stanna hemma idag. Kände mig helt slut imorse och halsen gjorde ont. Men jag åkte ändå! En timme för tidigt dessutom, läraren hade aldrig sagt när vi skulle börja så vi antog att det var kl 9. Men det var kl 10 såklart. Så jag hade kunnat sovit en timme längre imorse! Förjävligt, jag ville verkligen inte gå upp när klockan ringde alltså!

Aja, är påväg hem nu. Tänkte göra lite nytta, jobba lite på rapporten som ska vara klar innan jul. Det känns ju bättre om jag pluggar lite nu. Kommer ändå inte göra någonting hemma. Måste dessutom plugga till ett naturkunskapsprov. Så tråkigt så jag dör! Men det är bara typ 3-4 veckor kvar till jullov nu. Vi får det den 17onde. En vecka innan jul, jag längtar!



Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

:):)

2010-11-23 @ 21:25:39
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Kulan

Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)



Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet, värde över 1200kr!

2010-11-24 @ 14:10:38
URL: http://kulansplace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0