skridskoåkning

Brrrr, sitter här helt frusen! Skridskoåkningen var kul, lite kall och man kände sig lite ringrostig! haha. Vi åkte runt där bland alla småbarn och hade kul. Vi lekte lite gamla lekar och knäppte kort med Marres superkamera. Kanske kommer upp någon bild snart, vem vet.

Och en sak som jag kom på precis just nu är att datorsladden till min telefon är samma sladd som min telefonladdare. Kanske därför jag inte hittade någon sladd då jag letade! Men nu vet jag. Bra! Då kanske jag ska börja knäppa lite fina mobilkort (med min superbra mobilkamera, not) så att bloggen blir lite roligare!

Men innan jag gör det ska jag bjuda på lite bilder från halloweenfesten i lördags (jag var utklädd till vampyr..)

 


Gruppfoto!


Det roliga är att det inte ens är min hand som ligger på Jogges axel, haha.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0