snöstorm



Nu var det visst vår tur att få snö. Vet inte om jag gillar det riktigt, man blir blöt, kall och snöig. Men det är ganska mysigt trots allt!

Just nu sitter jag i lägenheten. Har precis gjort en massa på min svenska redovisning, booring! Hade även matteprov idag, det gick skapligt. Har dessutom naturkunskapsprov snart. SÅ ja, det är mycket nu! JOBBIGT!

Snart fredag i alla fall, skönt! Skulle egentligen åkt skridskor imorgon på specialidrotten, men mina skridskor är hemma :( Synd! Hade verkligen velat åka faktiskt. Men det får bli gym istället. Klockan tio. Skönt med sovmorgon, sov bara 5 timmar inatt! Efter gym ska vi bara kolla på film! Skön dag. Den vore helt perfekt om jag hann åka hem två. Hoppas på det. Nu ska jag nog ta en dusch och sedan blir det halv åtta hos mig!

Förlåt för en tråkig uppdatering idag men jag har ingenting roligt att berätta nu. Just nu är det bara skola, skola, skola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0