tänk på vad du säger!

Åh! Irriterad man kan bli. Satt mig just på tysta avdelningen på tåget. Också säger en gubbe "du stänger väl av den där nu (tittar på telefonen) det är tysta avdelningen här" Och jag svarar "Jaa, det gör jag, aa jag vet!" Men tydligen fattade inte han vad han själv sa för nu sitter han och pratar med en tant! Precis som att min telefon skulle störa mer än det. SUUUCK.

Aja, det muntliga provet idag gick faktiskt helt okej. Vart lite skakig på rösten och tyckte att presentationen blev lite kort, men, men. Den duger säkert! Hann med en sväng på stan efteråt också, eller på H&M. H&M kan man alltid lita på! Jag hittar alltid något där. Idag hittade jag en perfekt tunika/topp att ha på fotbollsgalan. Perfekt enligt mig i alla fall, jag blev kär i den på en gång. Nice! Är dock pank nu, riktigt pank. Och det är 14 dagar kvar tills studiebidraget kommer. Jobbigt läge! Har inte ens råd med lördagsgodis nu :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0