tuesday

Skön dag igår! Såg på hitta nemo, haha. Idag verkar det bli skridskoåkning med tjejerna? Frågan är bara om jag har några skridskor! Måste hem snart och kolla. Annars får jag väl kolla på eller något.

Har inte bestämt mig riktigt om jag gillar mitt nya utseende eller inte. Börjar nästan fundera på om det inte hade varit snyggare med ännu kortare hår! Får väl klippa så nästa gång kanske :)

Längtar i alla fall tills imorn! Ska till Östersund med älsken. SHOPPA! Beställde förresten ett par skor igår, dom första som kommer upp om ni rullar ner litegrann. Efter det verkar dom vara slutsålda! Så bra att jag slog till just då, annars hade jag nog ångrat mig.

Ska även fixa kameran sen! HÅLL UT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0