snipp snapp snut så var helgen slut

Varför ska fredag och lördag jämt ta slut så fort?? Hängde mest med jogge igår i alla fall, spelade mario kart och kollade i gamla skolkataloger, fun!

Idag ska jag ner på café mums en sväng, träffa mimmi lite innan hon åker igen. Har aldrig varit där så det blir kul! Borde även plugga lite inför mitt muntliga tal men jag gör det aldrig? jag bara skjuter upp det! Smart av mig. En annan osmart sak är att jag glömde mobil laddaren hemma (har inget batteri) också glömde jag plattången hemma (har en ful morgonfrisyr) Aja, det är bara att acceptera då :)

Tänkte förövrigt strunta i skolan imorn. Börjar 09.00 och slutar typ 10.30-11.00 Har bara en lektion. Det betyder att jag måste åka dit kl 06.13 på morgonen och komma hem klockan 15.30, för att tågen går så jävla glest. Och då försvinner ca 10 timmar av dagen bara sådär, bara för att jag ska på idrott en och en halv timme. Känns inte så lockande, så jag stannar hemma och pluggar svenska helt enkelt. Nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0