lite mörkare men fortfarande bra

Tjabba!

Varken hm.se eller skopunkten.se
verkar fungera just på på våran dator. SUCK! Det var på grund av dom två sidorna som jag ens satt mig vid datorn..

Fick hem skorna idag. Dom var faktiskt väldigt snygga! Men lite för stora? Skulle lätt kunna ha storlek 37 istället för 38. Men problemet är att dom har varit helt slut på skopunktens hemsida. Så jag tror inte ens att det går att byta. Så jag har en stor fundering. Behålla lite för stora men snygga skor eller inte behålla lite för stora men snygga skor?

Färgade håret idag! Det blev mörkt. Kan ta en före/efter bild senare. Hade nästan kunnat leva med ännu mörkare faktiskt! Men det vart rätt bra det här också. Annars har jag inte gjort mycket idag förutom att laga mat två gånger! Först matlådor och giorgios (ja, jag är jättesnäll!) sedan lagade jag middag hemma.



Jag bjussar på en gammal bild. Gissar att det är från åttan? Vi skulle på cornerdisco om jag inte minns fel;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0