a good change

Sitter och kollar igenom lite gamla inlägg i  bloggen nu. För exakt ett år sedan bytte jag från Sjöfart till Hälsa/idrott! Precis då jag bytte så hade min nya klass APU, så jag fick två veckor extra lov eftersom att jag inte kunde gå i skolan utan dom, det var rätt skönt måste jag säga!

Det var ett bra val. Men ibland tänker jag tillbaka till sjöfart. Det var ganska kul ändå, ibland. Det var rätt skönt att bo själv och klara sig själv. Och det var fint där och man kunde gå på h&m när man ville, haha. Klassen var en väldigt konstig blandning men var ändå rätt rolig! Undra hur det hade varit om jag gått kvar där nu.. Det får jag aldrig veta!
(Bild ett år gammal)
Men jag är inte missnöjd över att jag bytte. Det är rätt skönt att bo hemma och inte behöva göra allt själv faktiskt. Och hälsa/idrott är bra och jag är nöjd :) Men helst av allt vill jag testa alla program som finns! haha. Typ mode/design, frisör, inredning eller florist kanske. Om man inte testar så får man ju aldrig veta... Så nån gång i livet ska jag nog prova på de där sakerna. För om man håller på med något man gillar och brinner för så blir det 1000 gånger lättare! Det finns saker jag tycker om mer än hälsa/idrott, så jag tror inte jag kommer jobba med det när jag blir stor, men just nu är det roligt. Och det är huvudsaken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0