your mind is the scene of the crime

Undra vad jag ska göra idag... Funderar på att åka hem snart iaf. Är hos jogge nu och han jobbar ändå så det är inte speciellt roligt här! Men jag gissar på att det inte är så mycket roligare hemma... Ska nog ta och duscha och fixa till mig i alla fall, för alla som vill veta ;)

Vi kollade på inception igår, eller jogge gjorde... Jag har fan svårt för att se en hel film. Somnade såklart innan vi ens hunnit se halva. Men den verkade bra i alla fall.... Blir lite irriterad att jag är så trött på kvällarna jämt. Jag borde ha filmmorgon istället för filmkväll. För att garantera att jag kan se hela filmen, haha. Jag tror faktiskt att jag ska kolla på den nu till och med.
Den nya chokladen var god i alla fall! Värd att prova enligt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0