är yr i huvudet

Sitter på tåget nu, som vanligt då jag bloggar. Skönt att det är fredag! Är helt yr i huvudet. Min lärare sa att han skulle på halloweenfest imorn, och jag tänkte "men ska han verkligen på halloweenfest på en tisdag?" Men det var ju verkligen inte tisdag kom jag på sedan! För det är lördag imorgon och det är så jävla skönt! Behöver verkligen en helg.

När jag kommer hem ska jag till mittis och äta med mam och pap. Ingen höjdare att äta där men är man hungrig så går det mesta ner !

Försökte köpa en vinterjacka idag, men det gick dåligt. Det är minusgrader hemma och plusgrader i Sundsvall. Vad gör man då? Haha. Hemma behövs en tjockare jacka i alla fall! Har kollat in och provat en på stadium och jag tänkte köpa den idag, men jag är ju så velig att det inte är sant. Så jag får se hur det blir. Mest av allt vill jag ha en sån jacka jag har nu fast VARMARE. Och det finns såklart inte. Problem, problem...



Har bara bilder från rhodos på datorn. Här är min giorgios under vatten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0