bloggtorka?

Blogga två dagar, ha paus i 5 dagar, blogga två dagar, ha paus, osv... Så ser det ut just nu. Är hemskt ledsen. Men om man inte har så mycket att skriva om så är det ingen mening att skriva, eller? Har dessutom inget liv just nu. Går i skolan, kommer hem, äter middag, slocknar. Somnar fan halv 10 varje kväll. Men! Vet! Ni! Vad! Om två dagar är det lov!! Jag tror jag dör vad skönt. Och roligt blir det. Ska på Halloweenfest i Östavall på lördag, klippa mig på måndag, åka till Östersund på tisdag. Dessutom kommer Emma till Ånge! Blir ett bra lov.

Jag har dock känsla av att mitt hår kommer bli kort när jag klipper det. Det är som en stor trasseltuss just nu haha. Så jag kommer måsta klippa flera meter! Eller kanske decimeter... Ska nog färga det mörkare också. Skönt med lite förändring!

Har hittat en jacka nu, äntligen. På Carlings. Det var den som var mest lik min vårjacka. Och det var det jag letade efter! :)

Ska nog bättra mig och knäppa mer bilder som jag kan lägga in i bloggen, men just nu måste jag fortsätta att skriva på en rapport på skolan, booooring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0