from something good, to paradise

Hello there!

Har varit en ganska skön dag idag. Har haft två lektioner (som vanligt då) men idag hade vi först specialidrott och sedan handikappidrott. På handikappidrotten fick vi köra rullstolsstafett, tvåorna vann över treorna ;) Det var faktiskt riktigt kul att åka, haha. Sedan körde vi en slags bollsport för blinda, vi fick ha ögonbindel på oss när vi körde. Det var en upplevelse, haha. Säger bara tur att jag inte är blind eller lam i benen!

Skönt att jag hann åka hem tidigt iaf!

Resten av kvällen ska jag packa och fixa lite tills imorn, sedan duscha och göra en inpackning i håret och sist men inte minst åka hem till älskis och vänta på honom i hans soffa! Det suger så mycket att han jobbar kvällar jämt nu för tiden! Vi ses bara på morgonen kl 6 då jag går och sedan kl 22 då han kommer hem. Typ två timmar per dag?!?!



Skönt att det snart är helg säger jag bara! Imorn kväll ska jag till Kricki. Det blir kul att träffa alla igen, var så längesen! :/ Ska till och med sova där, och sen ska jag chilla lördag och söndag. SKÖNT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0