klipptid!

Tjollahopp!

Det var en lugn dag idag, började 08.30 och slutade 10.00. Hade bara idrott, skönt, så nu kom jag hem i bra tid! Plus att jag är ensam hemma typ 4-5 timmar, sköööönt! Brukar aldrig vara ensam hemma.

Ska dra och duscha snart. Ska tvätta håret som jag inte gjort sen i torsdags, whoops. Men kände att det började bli lite smutsigt igår men tänkte att jag ändå hade idrott idag så jag väntade med att tvätta det. Så nu ska jag äntligen göra det!!
Sen ska jag nog locka det lite, kanske prova lite kläder och lyssna på musik = CHILLA! Och förtränga att vi har naturkunskapsprov på onsdag...

Också ska jag ringa och beställa klipptid... Sist jag klippte mig var i augusti förra året, haha. Därför det hunnit bli så långt och slitet! Så får väl se hur mycket hår som får vara kvar :(

TJING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0