tusen gånger om

Great. Jackan jag skickat efter var inge bra. Behöver verkligen en varmare jacka (!!!) så jag skickade efter en från bubbleroom.
Men den såg ut som en  h e l t   v a n l i g   j a c k a. Och jag vill inte ha en helt vanlig jacka. Jag vill ha en lite mindre vanlig jacka. Och jag tror jag vet vilken. Såg en kappa häomdan på H&M. Med en dragkedja rakt fram och ett band i midjan. Föll för den direkt! Hoppas den finns kvar nu då så ska jag nog försöka hinna med att köpa den imorn. Eller jag måste både hinna bestämma mig och köpa. Jag är inte ens säker på vad jag vill ha för jacka! Är fan inte säker på något!

 

Jaja, nog pratat om jackor nu. Nu ska jag gå och packa upp, packa om och sedan förflytta mig till jogges lägenhet. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0