vampire?

Tjingeling!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Sitter bara här och väntar! Haha, väntar på att kunna gå och lägga mig, så att det äntligen blir fredag så att det kan bli lördag och halloweenfest nån gång. Måste lista ut vad jag ska ha på mig också. Har man ingen utklädnad så kommer man inte in! Men igår sydde jag en cape, eller mantel eller vad det heter. Med en stor krage! Som dracula ungefär. Den blev rätt bra, så jag funderar på att vara en vampyr eller något...

Längtar även tills imorgon, då blir de fredagsmys med den bästa! Även fast han har varit ledig hela veckan så har vi knappt umgåtts. Han sover tills jag kommer hem och jag somnar så himla tidigt på kvällarna! Känner mig lite tråkigt, haha. Men är så jävla trött av mig! Så vi har typ helt motsatta dygnsrytmer, har till och med vaknat några gånger mitt i natten (eller tidigt på morgonen) av att han spelat tv-spel. NÖÖÖRD!! Förstår inte vad killar gillar så mycket med tv-spel. Dom verkar ju helt besatta! Men imorgonkväll är tv-spel förbjudet kan jag lova :)

 

Nu kanske det är något bra på tv om jag har tur, så hejdå! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0