what to do

Hello there! Det var inte igår. Otroligt att vissa fortsätter kolla in trots att jag ALDRIG skriver. Har verkligen noll lust och noll motivation till det. Eller har inte lust till något. Det känns som att dagarna bara går och går, ut och in, fram och tillbaka, samma sak varje dag. Händer aldrig något nytt. Jag behöver en FÖRÄNDRING! Ska jag klippa page? möblera om? Byta plats på middag och frukost?? Vad ska jag göra? Måste göra någonting nytt innan jag spyr! Är lite less på det mesta nu.
Kliver upp varje dag, går till tåget, är i skolan, skyndar mig till tåget hem, äter middag, kollar på tv, sover, osv... TRÅKIGT!  

Inte nog med det så har all min bruna färg i ansiktet bara försvunnit helt sådär. Märkte knappt när det hände. En mindre bra förändring.

En bra sak var att jag handlade lite kläder idag. Har inte köpt kläder på hundra år! Har pengaproblem, är ständigt fattig! Förstår inte hur. Jag som snålar hela tiden. Önskade att jag vann en miljon på lotto, men hur stor är chansen att det händer?
Köpte förövrigt en lila halsduk idag. Så nu känns allt lite bättre. Har ingenting lila.

Men nu börjar det här inlägget bli lite för långt! Hörs snart nångång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0