are you kidding??

ÅHHH!!!!!!!!!!! Livet måste skoja med mig. Satt och funderade på när skorna jag beställt skulle komma... Tänkte att jag kanske borde gå in på mailen och kolla så de är skickade. Då går jag in och ser det här!!!!!

"Vi har tagit emot en order från dig på ett par kilklackar. Tyvärr är de slutsålda. Sidan uppdateras löpande, men när vi får många beställningar under kort tid på samma vara kan detta tyvärr hända. Ordrarna expedieras i den ordning de kommer in. Vi ber så mycket om ursäkt för att vi inte kan leverera din order!"



You got to be kidding me!!!!!!!!! Som jag har längtat. Och jag trodde verkligen jag äntligen skulle få dom. Har redan haft en dålig dag men nu är fan hela veckan förstörd! FAN!

För att göra lidandet lite mindre så klickade jag nyss hem Nr.2 på min "vill ha-lista"... Får hoppas dom finns och är bra i alla fall annars blir det jobbigt :(

   

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0