bilder från långfredagen







Vart inte så många bilder, lite synd! Jag önskar jag hade en bra kamera att knäppa kort med, så jag slipper sno från kompisarna, haha. Kanske borde köpa en kamera för lönen jag kommer få i sommar? Smart där!

Har förövrigt nyss varit på träning. Vi har fått en ny tränare (magnus bjurén). Och träningen idag var verkligen sjukt bra. Mycket bättre tempo och vilja hos oss nu! Såhär skulle det ha sett ut för längesedan. Men tur att det blev såhär nu. Alla har varit lite less p.g.a av att vi varit så få och på att många som slutat. Men nu känns det verkligen jättebra! Om vi får ihop lite fler spelare. Nån som är sugen? Ni kommer inte ångra er! Det lovar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0