colorbomb

Hej!

Slängde i en färgbomb i håret nyss. Det blev nog lite rödare tror jag! Lite jobbigt att hålla på med röd färg förresten, egentligen ska man ha handskar men vad gör man när man inte har några? Man får tvätta händerna med tvål rätt länge, annars får man röda händer efteråt, haha.





Ska strax åka hem till jogge på mys! När jag kommer dit ska jag laga chili corn carne med vitlöksbaugetter, mums! Och till efterrätt blir det kladdkaka med glass, som jag bakade förut idag. Myskväll va!

Imorn kl. 9 drar jag till stan! Utan pengar. Jobbigt! Men, men .. Så blir det när studiebidraget suger!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad färgbomben var braa! Haha ja stan imorron blir tortyr.....

2011-04-09 @ 16:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0