dåligt humör!!

Ligger i sängen helt själv hos jogge. Han åkte för två timmar sen... Ibland är det skönt att vara själv. Men inte ända till tisdag morgon! Ska nog sova hemma någon dag skulle jag gissa på! I helgen kanske. Saknar katterna! :)

Hoppas fullt ut på att skorna jag beställt kommer imorgon. Då blir livet lite ljusare, om de är snygga såklart! Har längtat efter dom!

Ska nog kolla på big brother snart,
om jag orkar. Ska dock åka med 9 tåget imorn, skönt!
Längtar förövrig tills på lördag, ska köpa massor av godis då, haha. Är snart inne på en speciell och jobbig vecka d.v.s massor av finnar, sötsug och humörsvängningar! Inte så kul... Och inte blev det bättre av att det blivit punka på min nya cykel 2 gånger på två dagar! Det var nästan droppen. Eller nej förresten, droppen var då älsk åkte :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0