freedagsmys

Hello!

Äntligen fredag alltså. Galet skönt!
Dock sista dagen på ica... tillbaka till skolan på måndag alltså, känns konstigt! Idag fick jag baka bröd hela dagen. Det gick faktiskt bra... Fick göra mycket själv men man lär sig eftersom! Fick även ett väldigt positivt besked idag, jag har fått sommarjobb!! Kanon. Alla var jättenöjd med mig :D Fick hem anställningsbevis och ica kläder! Då vet jag vad jag ska göra i sommar alltså. Ska nog få jobba nån lördag eller på lovet också, för att testa på riktigt. Good!

Var även på afterwork idag, ganska gott! Sen blev det 3D bio, såg på sanctum. Den var faktiskt skitbra! Ännu bättre med 3D också. Så det har varit en bra kväll verkligen!

Imorn ska jag sova uuut och sen ska jag förhoppningsvis gå ut imorn kväll, det var sjukt längesen jag gjorde något! Så jag hoppas mina kompisar är lika sugna ;) Blir mittis isf, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0