JB nightcup

Hej! Gick in på have2have nyss och såg att mina nr. 1 skor fanns i 38 igen! Så jag gjorde snabbt ett nytt försök att beställa dom. Får se om jag får nått meddelande om att dom är slut igen eller inte... Hoppas inte!!

Mina nr.2 skor kom igår men tror inte jag ska ha kvar dom. Det var lite för hög platå så de kändes som styltor. Det var dessutom stor risk att vricka fötterna, och det vill jag faktiskt inte :p

Kom hem från stan för en timme sen. Har förberrett/haft innebandycup med skolan hela dagen/kvällen. Lämnade klassisarna lite tidigare för att hinna med tåget. Var tvungen att åka hem så jogge kunde få sin PIN kod till mobilen... Men det var bara skönt att komma hem faktiskt! Cupen gick väl bra, vi tjänar nog så vi får 300 kr var i alla fall, alltid något till en fattig student! Men i kiosken där vi satt gick det däremot jättedåligt, haha, sålde typ ingenting, fattar inte varför!

Jaja, nu ska jag nog sova. Imorgon blir det grillat till middag hemma! Och sen förhoppningsvis ska jag sova över hos kricki. Måste även be pappa laga punka på cykeln för tredje gången denna vecka!? Hur irriterande?? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0