jobb jobb!

Hej! Kom nyss hem från jobbet, det vart en kort dag idag, skönt! Jobbade bara 7-13. Imorn ska jag jobba 7-16, lite tuffare, men det gör ingenting för det är sista dagen jag jobbar denna vecka. Efter jobbet imorn ska jag hem och packa det sista innan jag åker till kricki och sover där en natt. På fredag morgon drar vi till Rättvik! Åh vad jag har längtat! Ska fira valborg där med Adam Tensta på bowlingen, nice :D

Fick förresten hem mina skor igår. Trodde jag i alla fall. Hade beställt ett par svarta i storlek 37, men fick hem ett par gråa i storlek 36? haha, wierd. Fick i alla fall skicka tillbaka dom gratis och 60:- i NLY pengar, så det var ju bra! Hoppas jag får dom svarta imorn!

Nu ska jag åka hem och göra en skiva, sen packa lite och sist med inte minst åka på träning! Gruvar mig lite för att det ska bli jobbigt, haha. Är fortfarande trött i kroppen sen träningen i måndags! Men, men. Det är väl bra till något antar jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0