långfredagen

Idag har jag krattat precis som alla andra! Jobbigt vare, och nu har jag blåsor på händerna. Men en glass i solen lite senare gjorde allt bra igen! ;) Skönt väder det är ute! Tycker ni inte??

Gårdagskvällen var kul! Inte den bästa förfesten jag varit på dock men vi hade trevligt ändå :D Lite senare drog vi på mittis. 150 kronor inträde. Kill me. Tur jag fick pengar av mamma, haha. Fattar inte varför det ska vara så jävla dyrt! Väl inne så var det nått band som spelade och sen disco. Det var bättre musik än vad jag väntat mig, så det var bra!Men som vanligt har jag inga bilder. Kanske får några sen av kricki, hoppas jag! =)

Längtar tills jogge slutar jobba, då ska vi ha myskväll i hans hus! Det är FF där, haha. Ska nog hoppa lite studsmatta och spela fotboll med. Allting blir så mycket roligare i sånt här väder!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0