meningslöst!

Hej! Kändes skönt idag då jag fick höra att dom inte gjort NÅNTING på skolan. Så värdelöst! Vi håller på att planera inför innebandyturneringen vi ska ha på fredag. Så det betyder alltså dubbelt så mycket jobb imorn.  Mmm älskar min skola.. Not! Man får aldrig reda på nånting. Just nu har vi inte ens en mentor! Ångrar lite att jag inte kommit på det tidigare. Då hade jag kunnat gått på boberg med kricket. Men, men.

Ska snart äta middag och sen är det dags för fotbollsträning... Vill inte, vill inte, vill inte. Men när man kommer dit är det oftast kul. Varför känns all i mitt liv så meningslöst just nu?! Fattar inte. Helt plötsligt känns allt bara jättedåligt?

Jaja, ikväll åker älsk till Amsterdam i några dagar. Det betyder att jag måste sova själv inatt! Inte kul! Imorn har jag dock paxat jogges tomma lägenhet och bjudit in kristin, det känns lite bättre..



Såhär känns mitt liv just nu! Går runt och hoppas på att det snart känns bra igen..


Kommentarer
Postat av: kristin

my little sunshine!

2011-04-13 @ 22:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0