mer bilder kommer...

Ah, vad dålig jag är på att knäppa kort till bloggen! Borde egentligen knäppa kort på min skitsnygga jeansjacka och linnet jag köpte igår. Gör det sen om jag orkar. Har förresten fått nått slags shoppingsyndrom, kan inte sluta! Det jag saknar just nu är ett par vita shorts, en långklänning, jeansväst, festskor och en ny väska. Ja, ni ser ju. Inte ens dubbelt upp av mina pengar skulle det där räcka till. Bra Linnéa, bra! Men jag tror jag har råd med en långklänning, vita shorts och ett nagellack i alla fall...

Ska dessutom till birsta på söndag, farligt! Borde egentligen lägga undan lite pengar så jag har tills typ långfredagen eller till något annat förutom kläder... Smart, ska göra de nu!

Annars ville jag bara berätta att jag är ledig imorn! Vissa perioder är skolan bra slapp alltså. Men det är skönt! Jag ska i alla fall sola, träffa kricki på en lunchdejt och sätta upp lappar på minervaskolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0