new clothes

Nu, äntligen har jag lagt upp bilderna på kläderna jag handlade i måndags... Men det måste blivit något fel med färgen, för linnet är verkligen inte orange, bilden vart helt galen, haha. Linnet är korallfärgat!




Som sagt, inte rätt färg!

Var uppe tidigt idag och tvättade!
Nu hänger allt på tork. Skönt att kliva upp tidigt faktiskt! Fast jag är lite brydd över vad jag ska göra då tvätten är klar? Gå hem och sy? jaa...

Imorn ska vi till birsta ett tag innan vi ska till mina kusiner. Har jag tur så får jag en egen cykel! Det vore verkligen drömmen! Haha, älskar att cykla. Har tyvärr absolut inga pengar att handla för så jag hoppas jag inte hittar några kläder... Måste spara alla pengar till allt roligt jag ska göra på påsklovet! Och till att betala allt jag skickat efter...

Kommentarer
Postat av: Eskilsine

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2011-04-24 @ 21:13:07
URL: http://eskilsine.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0