påsklov!

Hej! Tog påsklov idag istället för imorn. Vem orkar åka till skolan för en lektion liksom? :o Inte jag! Så jag stannade hemma och hade en trevlig dag istället! Har fikat på wiba med Madde, Mimmi och Sara, mysigt! Sen for vi en sväng med bilen också. Och snart ska vi till IP och kika på fotboll. Nice!

Färgade även håret med färgbomben förut. Måste ju förbereda inför imorn. Då blir det fest kan jag lova! Som jag har längtat! I tre veckor typ? Äntligen är dagen kommen! :D

Ja, och angående skorna jag fick hem igår så måste jag bara berätta att de var på tok för höga, precis som jag trodde! Så det blir retur på dom med. Blir ju fan ruinerad på alla saker jag skickar tillbaka, haha. Det kostar ju att skicka tillbaka med :( Men eftersom att jag verkligen vill ha ett par nya skor så skickade jag efter ett par nya idag för tredje gången gillt... Passar inte dom här bra så ska jag fan strejka! haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0