shoes!

Haha, komiskt. Gick in på mailen och skulle kolla ifall om mina skor jag beställt skickats, eller om de var slut igen. Hade fått två mail såg jag då! På det första stod det att "skorna är tyvärr slut, vi beklagar detta, bla bla", (fick ett exakt likadant mail som jag fick sist jag beställde dom). Men på det andra mailet stod det "skorna finns visst, dom skickas till dig idag. Ursäkta förvirringen!".

Haha, så det verkar som att jag kommer få dom! Perfekt ju, har velat haft dom sen första gången jag såg dom! Är lite rädd att dom är för höga dock. Men jag hoppas dom är snygga! Och att de kommer innan långfredag. Nu ska jag diska, ciao!



Kommentarer
Postat av: duvetnikkie

Gud så snygga skoor! :)

2011-04-18 @ 16:51:18
URL: http://duvetnikkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0