skön vecka

Hello! Ligger i sängen nu helt själv, jogge slocknade i soffan så jag bäddade ner honom med en filt, snäll som jag är!

Imorgon har vi egentligen inga lektioner men jag ska åka till skolan ändå. Ska göra det näst sista matteprovet! Kommer inte gå så bra tror jag, har inte pluggat ett dugg verkligen! Bara kollat igenom boken, det lär inte räcka. Men det är så tråkigt så det går inte att komma igång... Kommer dock att plugga en timme imorn innan provet, om det hjälper återstår att se!

På torsdag har vi bara special-idrott. Känns ju nödvändigt eller? Knappast! Tror faktiskt jag börjar mitt lov imorgon :) 

Aja, slut på skolsnack. Längtar tills på fredag! Då blir det fest med tjejerna :D Hur kan man inte längta?!



Fint tajmad bild! Eller? haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0