söndag

Ingen fotbollsträning idag, för många borta. Känns ganska skönt faktiskt, det blev en helt ledig söndag :) Ska snart börja laga mat här hos jogge, kyckling och ris får det bli!

Ikväll är det massa bra program på tvn dessutom. Jersey shore, stockholm-båstad och big brother live. Nice! Skön uppladdning inför skolan imorn... Börjar 10.00 med idrott som start. Jobbigt att behöva ta med idrottkläder 1000 gånger i veckan igen. Men, men, vad ska man göra? Inget! Ser fram emot att gå på stan imorn också! Skulle kunna köpa vad som helst!! Mina shoppningfingrar kliar och jag har en värdecheck på 150:- på h&m att spendera, niiiice!

Sista veckan innan lovet nu, kom igen, låt den gå fort! På lovet ska jag nog mest bara vara hemma och ta det lugnt, men får se vad som dyker upp! =) har varit tillsammans med älsk i ungefär 7 månader nu, som jag förresten saknar hur mycket som helst redan! men är snart hemma som tur är:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0