torsdag

Hej! Usch vilken ovärd dag det har varit idag! Först hade vi specialidrott utomhus i spöregn, hur opepp var man inte?!? Sen satt vi och väntade på rehabiliteringslektion men ingen lärare kom... Bra då vi varken har någon mentor eller någon annan som vet! Så vi gick på stan. Köpte nya benskydd, nagellack, bodysplash, en topp och middag som jag nyss ätit upp. Lasagne, gott! Köpte tröjan på halva priset, har köpt den förut men lämnat tillbaka den för att jag inte tyckte den var värd priset. Men nu var det 50% på den, perfekt!

Imorn är det ÄNTLIGEN fredag! Veckan har gått fort men det är ändå skönt såklart. Börjar halv 9 imorn och hinner åka hem halv 11, yes! När jag kommer hem ska jag på ica en sväng och träffa Astrid, sen blir det nog dags för fredagsmys hela dagen! Jogge är ledig också. På lördag är jag snäll och tvättar kläder åt jogge och på söndag blir det birsta/matfors hos kusinerna. Skön helg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0