vill åka nu!

Hej! Tror inte att det är lika stektigt väder idag som det var igår? Eller vad tycker ni?
Men det duger i alla fall! Blev lite less på att sitta ute nu bara så jag tog en paus vid datorn ;)

Har blivit så frukansvärt sugen på att åka utomlands NUU! Ska ju åka om ca en månad, men jag längtar mer tills jag ska åka med jogge. Då blir det två veckor dessutom. I stekhett väder på bästa Rhodos antagligen! Det ska bli så skönt, men havet, stranden, vädret, maten, drinkarna, ja ALLT! Jag längtar till och med till resan dit, sjukt ju! Men först ska en hel sommar på ica passera :p Fast det är nog värt det.. :)

Hotell & lägenheter Europa - Bild 2

Hotell & lägenheter Europa - Bild 3

Hotell & lägenheter Europa - Bild 1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0