you are, a cinema, i could watch you forever

Åh dra mig baklänges vad slut jag är! Hade sjukt jobbig fys idag på träningen. Kommer inte kunna gå imorn! Helt seriöst! Känns ju bra att jag ska springa runt på ICA hela dagen dårå, haha :p

Nu sitter jag i alla fall i soffan hemma hos joggi. Ska nog sova snart. Är så trött i huvudet och ska upp vid 6 imorn! Men imorn blir nog en bra dag! Hoppas på att mina skor kommer då. Fick ett sms om att de var inlämnade till posten nyss. Så då borde de komma va?

Köpte förövrigt ett par andra skor i östersund igår. Ett par sandaler, letade efter ett par sådana ifjol men hittade dom inte. Men nu så! ;) Känns nästan som att jag borde hålla mig från att shoppa sen? Har blivit lite mycket på senaste tiden tycker jag... hmm !



Sandal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0