gameday

Hej! Kunde inte blivit en sån mycket bättre dag. Först jobb 7-14 som dock inte var så kul men sen åkte jag iväg på match. Vi mötte heffnersklubban. Spelade rätt dåligt stundvis, men vi fick till målen. Ledde med 5-0 när det var ca 5 min kvar. Då tappade vi taget och släppte in 3 mål! Men vi vann i alla fall, det blev 5-3:) Jag gjorde till och med 3 mål! Och en på straff. Så jag är nöjd. Perfekt att lämna Sverige med det här i bakfickan :D Får hålla tummarna åt tjejerna då jag är borta!!

Imorn blir i alla fall en fullproppad dag. Först jobb 8-14, sen tvättid 14-18 och sen ska jag se på match kl 19 i Östavall. Och nånstans där emellan ska jag hinna storstäda lägenheten och packa klart det sista. Får se hur det går. Snart är det dags i alla fall :D Har så mycket att förbereda bara! Ska bli skönt att ta det lugnt i 2 veckor sen i alla fall. Få lite semester... Har jobbat typ 2/3 av sommarlovet. Och jag har solat kanske 2 timmar på hela sommaren! Helt sjukt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0