shopping

Hello friends!

Sitter i lägenheten nu.
Ska bli fett skönt att sova ut imorgon ska jag säga er. Har ont i huvudet mest hela dagarna, undra om det beror på sömn? Älskar att sova!!

Aja, idag har jag varit på skolan. Inte gjort mycket där som vanligt. Vi gör aldrig nått viktigt. Det enda roligt nu för tiden är att bestämma vart i stan vi ska äta lunch :D haha. Idag testade vi sushi house, det var första och sista gången vill jag lova! Det slutade med att vi åt på mc donald's, haha... Inget för oss alltså!

Sen köpte jag en fjällräven jacka och blev en aning fattigare. Och nu på kvällen har vi varit på birsta, så blev ännu mer fattig. Köpte två koftor och en tröja där. Men känner att jag ska spara pengarna nu och åka och handla i en annan stad. Sundsvall suger faktiskt riktigt mycket! Det kom jag på idag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0