student 2012

Hej! Kom hem igår äntligen. Hur skönt som helst faktiskt, det var ett tag sen. Så första skoldagen var alltså idag för mig. Kändes som vanligt ungefär. Förutom att skollunchen bytts ut mot resturangluncher. Kan äta på subway, tacobar, tandoorihouse osv. Gött! Beställde även studentmössa idag redan, men jag känner på mig att det kommer gå snabbt till studenten! Är även helt säker på att tredje året kommer bli roligast!!




Gick på stan lite idag med, hittade en skitsnygg klänning och ett halsband. Känns skönt att ha lite pengar att handla för. Imorn ska jag nog sova i stan och då blir det troligast birsta på kvällen. Ska se om jag hittar en fjällräven jacka då :D

Bilder från resan finns på facebook!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0