nätshopping

Tror ni inte att jag får jobba imorn ändå då? Såklart! Mina lediga dagar är svåra att hålla kvar :P Men till helgen blir jag nog ledig i alla fall! Imorn ska jag jobba åt en tjej som blivit sjuk. Men jag klagar inte. Man får ju betalt! Slutar väl runt 3,4 och då ska jag hem och tagga inför match! Är riktigt sugen på en vinst igen. Vinner vi så klättrar vi ännu längre upp på tabellen, och det vore väldigt bra faktiskt!


Nu den senaste veckan har det ramlat in flera paket som jag skickat efter. Tänkte visa vad nu...


 

Sololja, solkräm och after-sun, nelly.com




En kamera, pixmania.com


Minneskort till kameran, cdon.com






In-ear hörlurar från scullcandy, cdon.com




Mascara, masterpiece max, nordicfeel.se




Läppbalsam från hawaiian tropic, nelly.com


                     



Och kängor från h&m.se
             
Plus en halsväska från h&m som jag inte hittade någon bild på :)
Snacka om mycket räkningar! Tur man fick lön :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0