06.15

Hey! Fick ett sms förut av kricki som undrade om vi skulle sola, funkar tydligen att annonsera ut på bloggen ;) lite brunare blev jag allt, skönt! Man blir så mycket snyggare och fräschare brun!

Nu sitter jag i soffan och har nyss ätit en apelsin och en kiwi, i förhoppning att jag ska bli lite friskare med alla vitaminer. Har även en hårinpackning i och tänker ha i den ett bra tag, måste få bort min torra hårbotten som jag börjar bli galen på! Så nu är jag nysolad och snart frisk med perfekt hår, haha, förhoppningsvis!

Imorn ska jag jobba kl 07.00. Blir lagom kul att kliva upp då, jag som knappt klivit upp i huvudtaget på två dagar... Slutar dock två, perfekt tid att sluta på en fredag! Imorn kväll ska jag nog se idolfinalen med jogge och bara ta det lugn, fredagsmys som det kallas! Stunderna svenskar älskar mest?! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0