attans !

Amen typiskt då, jag som hade planerat in vemdalen på nyår så ser jag att jag jobbar torsdag, fredag och måndag. Och dom jag åker med åker dit tors-mån. Måste alltså försöka få bort några pass... Det är inte värt att jobba då man jobbar på alla roliga helger och tillfällen så man missar saker. Pengar gör nog inte en lyckligare, inte om man inte gör annat än att jobba och missar allt roligt!

Räknade i alla fall ut att jag får skaplig lön även om jag skippar de här timmarna, så bara att hålla tummarna på att nån kan jobba istället för mig då !! Får väl se imorgon hur det går... För jag vill verkligen göra något roligt på nyår, och med vänner i en stuga några dagar har jag svårt att se att det blir nått annat...!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0