sista dagen

Hej! Känns skönt att det blivit så mycket uppmärksamhet kring familjen, för det där är inte rätt. Lite stolt över att bo i Ånge nu faktiskt, vi visar att vi inte ger upp!

Ska snart på ica nu och ha min sista praktikdag. Jag som har vant mig, har varit asskönt att kliva upp vid 7-8 och sen gå en promenad på 5 min och börjar. Istället för tåg och skit. Mer plus är att jag har fått mycket jobb och lärt mig det mesta i charken. Men aja, även fast praktikperioden är slut så ska jag faktiskt dit hela nästa vecka och jobba och även veckan därpå, sen har jag nån dag kvar och sen lite ledighet i slutet av lovet, skönt!

Idag tänkte jag dessutom sluta vid tolv och sticka iväg på en sak, sen tar jag nog tåget till stan och möter upp jogge som redan är där då! Imorn ställer jag klockan på 06.15 och jobbar 7-13. Helt ok!

Har förövrigt julklappar klara till alla utom en! bra jobbat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0