sjuk?!

Hej! Skulle varit på praktik nu men orkade fan inte. Sovit jättedåligt, haft ont i huvudet och har ont i halsen. Är dessutom snuvig och vill ju inte stå och snora på varorna i charken direkt, haha. Så jag stannade hemma. Får se om jag är bättre imorn. Jobbar fredag,lördag och söndag dessutom så vill vara frisk!

Annars känns allt bra, har skickat in bbokrecensionen på engelska och en annan komplettering. Också har jag klarat ett posten certifikat för jobbet. Nu har jag bara två uppgifter kvar! En samhälle och en engelska. Så det känns bra! Jag vet vad jag ska göra.

Är klar med typ alla julklappar också. Väntar på att dom ska anlända i brevlådan bara! Skickat efter typ allt, smidigt! Jag och jogge valde våra egna också och beställde igår. Fick clinique och lanza produkter för 800, hur nice?!

Aja, nu ska jag plugga körkortsteori, höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0