Slutkörd

Hej! Jobbat 10 timmar idag ingen barnlek direkt. Vart lite trött på slutet vill jag lova. Tur jag hade träning efteråt så jag fick tillbaka lite energi!

Imorn har jag ännu ett 10 timmarspass, helt sjukt. Jobbar bara kvällar och många timmar i en vecka i sträck. Ledig julafton i alla fall. Och fredag-måndag nästa vecka, gött!

Det är så tråkigt så man kommer hem och inte hinner göra någonting innan man ska sova igen. Vart tog livet vägen liksom?

Aja, klar med julklapparna iaf, ni med? Har beställt några klänningar med till nyår, hoppas de kommer fort. Kom ju på att jag inte har nån tid att åka på mellandagsrea innan Vemdalen! Så tur det finns internet.

Aja, det var allt för mig. Hoppas ni inte tuppade av av all information bara! God jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0