söndag

Hey bloggen! Har haft 3 lediga dagar därav ingen bloggning. Har hunnit vara i stan, städa, bakat julgodis och häng med kompisar. Idag är det fotbollsträning och ikväll ska jag nog se på bio. Skönt med en ledig helg! Sista helgen på länge, sen blir det mest jobb.

Skola imorn, ååångest. Hade förträngt den. Kom på nu att jag har en massa att göra.... Jobbigt liv. Och bara 3 veckor kvar till jul! Sjukt ju, kommer gå snabbt! Dags att ta tag i alla skoluppgifter och julklappar innan dess. Och hitta en bra nyårsklänning och nått fint att ha på julafton. Blir nog stan en sväng imorn hör jag!


Men nu ska jag lämna datorn, har suttit här hela morgonen! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0